miércoles, 6 de noviembre de 2019

Yangon


Hola penya: Doncs ja torno a estar pel sudest asiatic d'en tant en tant haig de venir per aqui a disfrutar de la pura vida. Aquest cop estic a Myanmar( Birmania).
He passat dos dies visitant Yangon, la capital. El primer dia al mati vaig estar passejant per la ciutat per ambientarme. Com totes les ciutats grans d'Asia es caotica i abrumadora, com a mi m'agrada. Els carrers plens de vida amb gent venent de tot a tot arre, els tallers oberts que veus com treballen i et jugues la vida cada cop que intentes creuar el carrer. Et sens com un espectador flipant amb tot el que veus. Aqui els homes no van amb pantalons si no amb un especie de pareo, i les donex i els nens van amb la cara pintada amb una especia de crema solar natural molt cridenera. Per la tarda vaig anar a veure la Swhedagon paya conegut com un dels monuments religiosos mes impresionants del sudest asiatic. Es majestuosa, molt gran i amb molts peregrins resant era molt mistic i guapo. El seguent dia al mati vaig anar veure dos temples amb inmenses estatues de buda. Estaven en un barri molt tranquil amb molt pocs veins i que em saludaven quant passava. Semblava com un petit poble dintre yangon. Despres de quedar impresionat amb la grandaria dels budes vaig anar a visitar el llac kandawgyi i el parc del pople. Estava super be amb tot de families relaxanse. Despres va comensar l'aventura, tenia que anar fins l'estacio de bus que esra molt lluny del centre i amb un caos de circulacio. Vaig anar amb un taxiste boig que tant anava contra direccio, com invaia el carril contrari com girava de sentit a mig carrer. I al final em va deixar al mig d'una esplanada on i havien com 200 autobusos i no vegis les aventures per trobar el me. Sort que tothom era molt simpatic i em van ajudar. I avui he arribat amb el bus noctur a Ye, a veure que tal. Pero aixo ja es un altre historia. P.D. no puc penjar mes fotos ja que aqui l'internet es molt lent. Igual el cespre en penjo mes

1 comentario:

  1. Bé, ja he començat amb tu el teu nou viatge que serà espectacular com sempre. Continuarem, oi?

    ResponderEliminar